شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره جهت خرید گیربکس استوک و سرویس گیربکس اتوماتیک و خرید گیربکس اتوماتیک استوک با گارانتی یک ساله با شماره تماس زیر در ارتباط باشید:

فروش انواع گیربکس اتوماتیک استوک

هنگام خرید گیربکس های استوک باید توجه داشته باشید که  حتما باید دارای ضمانت باشد، و فروشنده موظف است به شما اطمینان بدهد که گیربکس مورد استفاده شما عین و نقصی نداشته و قابل استفاده است.

ما در مجموعه تخصصی گیربکس اتوماتیک فرحزاد برای خرید گیربکس های استوکی که توسط تکنسین های خودمان بر روی اتومبیل شما نصب می‌شود، یکسال گارانتی در نظر گرفتیم تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت از رانندگی ایمن لذت ببرید.

خرید گیربکس اتوماتیک استوک
خرید گیربکس اتوماتیک

نکته‌ی دیگری که بهتر است در مورد گیربکس های استوک بدانید این است که برخی از آنها فابریک و برخی دیگر طرح هستند.
موارد استفاده گیربکس های طرح اصل این است که شما می‌توانید از لوازم داخل آن استفاده کنید و به این و صورت نیست که بلافاصله پس از خرید بتوان آن را مستقیما روی اتومبیل نصب کرد، و باید مقداری تغییرات روی آن اعمال کرد.
البته لازم به ذکر است که این مدل گیربکس ها نسبت به نسخه های اصلی از نظر مالی برای مشتری به صرفه تر هستند.

در مقابل گیربکس های طرح یک سری از مدل ها هم هستند که دارای گیربکس فابریک هستند؛ اتومبیل هایی مانند مزدا، ماکسیما، برخی از مدل های تویوتا که گیربکس هایشان به دو دسته طرح و فابریک تقسیم نمی‌شود و به طور کلی یه مدل گیربکس دارند که همان هم مستقیم روی اتومبیل نصب می‌شود.

خرید گیربکس استوک

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره جهت سرویس گیربکس خود و  خرید انواع گیربکس های استوک اروپایی سرویس شده و دارای گارانتی با شماره تماس زیر  در ارتباط باشید:

خرید گیربکس اروپایی با گارانتی

گیربکس های اروپایی معمولا به دوسته تقسیم می‌شوند:
دسته اول شامل گیربکس های چک شده است که دارای گارانتی هستند،
و دسته دوم گیربکس های پلمپ هستند.

بهتر است بدانید، افرادی که به طور تخصصی در زمینه گیربکس اتوماتیک فعالیت می‌کنند معمولا از گیربکس های پلمپ استفاده می‌کنند و علت این امر هم آن است که در صورت پلمپ بودن گیربکس تعمیرکار ها می‌توانند به شخصه و با اطمینان گیربکس را سرویس کنند و یا از لوازم داخلی آن استفاده کنند بدون آن که نگران باشند قبلا فرد دیگری پلمپ دستگاه را با زکرده باشد.

خرید گیربکس اروپایی

هنگام خرید گیربکس استوک باید در نظرداشته باشید که این گیربکس ها کار کرده هستند، گیربکس هایی مانندal4 کارکردشان بیشتر است و گیربکس هیوندا . برند هایی مانند بنز و بی ام دبلیو کارکردشان به نسبت کمتر است.

که این نکته بسته به تخصص و تجربه تعمیرکار شما دارد که چه گیربکسی را برای شما انتخاب بکند و تا چه اندازه می‌تواند از لوازم داخل آن اطمینان حاصل کند.